Cerita Sex Adik Kakak ML Di Malam Jumat

Cerita Sex Malam Jumat | Cerita Sex Terbaik | Cerita Sex 17 Tahun | Cerita Sex Toket Gede | Cerita Sex Adik Kaka | Cerita Sex Hentai | Cerita Sex Masturbasi - Cerita Sex Adik Kakak ML Di Malam Jumat

Cerita Sex Sedarah Adik Kakak ML Di Malam Jumat

Cerita Sex Adik Kakak ML Di Malam Jumat
Kakak yang cantik dan montok
Cerita Dewasa - Aku berasal dari keluarga kecil. Keluarga kami hanya berempat. Ayah, ibu, kakak dan aku. Aku sedang menuntut dalam tingkatan 5 sedangkan kakakku sedang menuntut di tahun dua sebuah IPTA di ibu kota. Kakakku, Farah Diba orangnya cantik
dan anggun. Tiap lelaki yang memandangnya pasti terpegun akan kecantikan kakakku. Malah aku adiknya pun memuja kecantikan Kakak Farah.

Kawan kakak, sepupu kami anak mak longku pun tak kalah cantiknya. Dia sama kelas dengan Kak Farah di IPTA dan tinggal di rumah kami di KL. Pak Long dan Mak Long tinggal di Langkawi jadi selama kuliah di IPTA kakak sepupu aku, Ria Qistina Ariana tinggal di rumah orang tuaku. Ibuku adalah adik mak long ku. Hubungan kami bagai adik beradik. Kak Ria telah menjadi sebahagian daripada keluarga kami.

Aku tak pasti samada aku normal atau tidak tapi bila memandang wajah kakak dan kakak sepupuku aku geram seperti hendak merangkulnya. Kecantikan dan keayuan mereka membangkitkan keghairahanku. Senyumannya yang manis, badannya yang harum, lenggang lenggoknya yang mempesona menyebabkan aku lupa gadis di hadapanku adalah kakak kandung dan kakak sepupu aku sendiri. Farah Diba dan Ria Qistina Ariana sentiasa muncul dalam impianku. Betapa bahagianya aku jika bidadari-bidadari ini menjadi milikku.

Satu hari ibu, ayah dan Kak Farah berangkat ke Kuantan atas urusan keluarga. Tinggalah aku dan Kak Ria berdua saja di rumah. Ibu bapaku tak pernah risau keadaan kami sebab makan minum kami disediakan oleh Mak Mah pembantu kami. Cuma saja Mak Mah ini tidak tinggal bersama kami kerana dia akan pulang ke rumahnya pada malam hari selepas menyelesaikan kerja-kerjanya.

Suatu pagi aku melintas bilik kakak sepupuku. Pintu biliknya terbuka sedikit dan ternampaklah Kak Ria hanya berkemban saja dengan tuala. Mungkin dia baru keluar dari bilik air. Tiba-tiba telefon bimbit Kak Ria berdering dan dalam keadaan tergopoh-gopoh mencapai telefonnya yang terletak di atas katil terburailah tuala yang melilit di tubuhnya. Astaga.... sesosok tubuh yang cantik putih gebu ibarat patung berdiri telanjang di hadapanku. Pinggang ramping dan dada yang bengkak sungguh indah. Terlihat sejemput bulu hitam di bahagian tundun. Darah berderau menjalari urat-urat darah sekujur badanku. Badanku terasa panas dingin.

Bayangan Kak Ria yang bogel sentiasa mengganggu fikiranku. Sungguhpun Kak Ria berpakaian di hadapanku tapi aku rasa mataku seperti menembusi pakaiannya dan menampakkan dirinya yang telanjang. Peristiwa pagi tadi benar-benar membuatkan diriku serba tidak kena.

Aku terpengaruh dengan godaan iblis. Aku mencari jalan bagaimana hendak meneroka Kak Ria lebih jauh. Aku ingin menikmati tubuh Kak Ria yang cantik bagai model itu. Tiada lagi hubungan kakak adik, yang muncul hanyalah hubungan pria dan wanita.

Kesempatan itu tiba jua. Malam itu aku tinggal berdua dengan Kak Ria. Ibu bapaku mengunjungi nenek yang sakit di Kuantan akan tinggal di sana buat beberapa hari. Selepas makan malam aku dan Kak Ria menonton tv di ruang keluarga. Aku mengerling Kak Ria yang sedang duduk di sofa sedang asyik menonton berita perdana. Kak Ria hanya berpakaian baju tidur dengan secalit mekap. Pada pandanganku Kak Ria sungguh cantik malam itu. Keinginan memiliki Kak Ria membuak-buak.

“Kak saya nak buat milo, kakak mau?†“Mau,†ringkas jawab Kak Ria sambil matanya tetap ke skrin tv. Aku ke dapur membancuh minuman. Dalam cawan kepunyaan Kak Ria aku memasukkan pil tidur kepunyaan ibu yang aku ambil siang tadi. “Kak ini milo kakak,†ujarku sambil menghulur cawan. “Terima kasih dik,†perlahan suara Kak Ria sambil menyambut cawan yang aku hulur kepadanya. Aku meneguk minumanku dengan tenang. Perasaanku agak gementar menunggu reaksi minuman yang aku sediakan untuk kakakku. Kakak Ria menghirup perlahan-lahan minuman di hadapannya.

“Sedap minuman yang Man buat. Boleh buka gerai ni,†puji Kak Ria. “Kalau hanya gerai tepi jalan tak mainlah kak. Ini minuman taraf lima bintang,†jawabku bergurau. “Perasan adik ni,†perli Kak Ria.

Selepas beberapa minit aku lihat mata kakakku makin kuyu dan tak lama kemudian Kak Ria terlentok di sofa tertidur lena. Aku puas kerana ubat tidur yang aku masukkan ke dalam minuman kakakku telah memberi kesannya. Tanpa berlengah aku mengangkat kakak sepupu kesayanganku yang sedang tidur lena ke tengah ruang tamu yang beralaskan karpet. Aku merenung tubuh kakak yang sedang tertidur dihadapan ku. Badanku terasa menggeletar kerana tidak sabar untuk memulakan rancanganku.

Kakak Ria yang terbaring tak berdaya di hadapanku hanya mengenakan baju tidur nipis dan seluar dalam tanpa coli. Kak Ria memang biasa berpakaian begini bila dirumah. Begitu juga Kak Farah. Kerana itu sejak dulu lagi aku geram bila melihat kedua kakakku. Gerakan-gerakan gunung kembar di sebalik baju tidurnya benar-benar menggoda imanku. Lekuk-lekuk tubuhnya jelas terbayang di sebalik baju nipis yang dipakainya. Mungkin Kak Ria tidak terasa apa-apa bila berhadapan dengan aku adiknya.

Kesabaranku menipis. Ku sentuh lembut bukit kembar yang sedang mekar di sebalik baju nipis dan jarang. Sungguh besar dan padat rasanya payudara kakak kesayanganku. Aku raba, ramas dan kupicit-picit belon kenyal idamanku. Tak puas meramas gunung kembar yang masih berbungkus. Tanpa lengah aku menanggalkan pakaian kakak dan tersergam indah sekujur tubuh yang bogel di hadapanku. Kelihatan bulu-bulu halus menutupi taman larangan kakak dan gunung kembar putih gebu dihiasi puting kemerahan sebesar kelingking.

Nafsuku kian bergelora melihat tubuh indah kakakku. Senjataku tegang terpacak sejak tadi. Tiada lagi pakaian yang menutupi badanku. Aku dan Kak Ria sama-sama telanjang bulat. Bezanya aku bebas bertindak apa saja sementara Kak Ria tertidur nyenyak terlentang kaku di hadapanku.

Gunung kembar Kak Ria aku ramas dan picit. Lembut dan kenyal terasa di tanganku. Terasa seperti aku memicit belon waktu kecil dulu. Tak puas dengan memicit aku mengisap puting tetek Kakak Ria. Aku hisap puting tetek bergilir-gilir kiri kanan. Aku terasa seperti badan Kak Ria bergerak-gerak tetapi matanya tetap tertutup rapat.

Bila aku puas membelai gunung kembar aku tolak lengan kakakku hingga ketiak Kak Ria yang mulus licin terbentang di hadapanku. Aku cium bau harum ketiak Kak Ria. Bau asli ketiak Kak Ria benar-benar merangsang nafsuku. Aku rasa senjataku makin keras dan cairan jernih keluar di hujung kepala bulat senjataku.

Geramku bertambah-tambah melihat kulit Kak Ria yang lembut dan halus. Senjataku yang keras aku rapatkan ke badan Kak Ria. Kepala bulat warna coklat aku gesel-gesel ke gunung kembar Kak Ria. Kepala bulatku terasa geli. Kemudian aku gesel kepala senjataku ke ketiak Kak Ria, ke pipinya yang licin, ke ulas bibirnya yang merekah merah dan ke lubang hidung Kak Ria. Aku rasa sungguh seronok berbuat demikian.

Aku kemudian beralih ke tundun gebu Kak Ria. Bulu-bulu halus aku usap-usap dengan jari-jemariku. Kemudian paha Kak Ria yang mulus itu aku kuak sehingga bibir-bibir kemaluan Kak Ria terlihat jelas. Bibir luar agak tebal sementara bibir dalam tipis warna merah muda. Aku sungguh geram melihat bibir merah dan merekah itu. Tanpa menunggu lama aku menempelkan hidungku dan menyedut bau cip*p kakakku penuh nafsu. Begini rupanya bau cip*p, fikirku. Baunya bukanlah macam bau minyak wangi, tak harum macam parfum tapi bau tersebut merangsang hidung dan membangkitkan nafsu birahi.

Kedua paha Kak Ria aku tolak agar terbuka luas. Aku mengusap-usap alur belahan cip*p Kak Ria dan sesekali aku cuba membuka rekahan alur itu. Aku menelan air liur apabila melihat daging seperti kacang soya mula mengembang dan terjulur keluar dari rekahan alur cip*p Kak Ria, mungkin akibat tindak balas sentuhan yang aku lakukan.

Aku meletakkan hujung lidahku pada daging kemerah-merahan itu. Terasa masin pada pertama kali aku menjilatnya. Aku teruskan jilatanku dan terasa nikmat di lidahku. Aku menyedari bahawa kakak Ria masih dara berdasarkan kepada alur cipapnya yang masih tertutup rapat dan kelentitnya yang masih kemerah-merahan dan melekit. Aku cuba membuka alur cip*p Kak Ria yang masih tertutup rapat dan cuba merenggangkannya. Ada cecair putih berlendir mengalir keluar dari lurah cip*p dan aku melihat wajah Kak Ria yang kemerah-merahan, mungkin kerana nikmat sentuhan yang dirasainya dalam tidur.

Aku mula mengesel-gesel kepala konekku ke alur cip*p Kak Ria sambil tanganku meramas kemas buah dada Kak Ria. Aku sudah tidak tahan, aku benar-benar penasaran ingin merasa nikmat besetubuh. Aku mula memaksa kepala konekku masuk ke dalam alur cip*p Kak Ria. Sesekali aku mengerang kesedapan kerana bulu-bulu halus Kak Ria yang terkena di kepala konekku. Terasa sungguh sempit pintu nikmat Kakak Ria.

Aku menarik semula kepala konekku dan mengusap-usap kembali alur cip*p Kak Ria. Terasa kepala konekku makin basah. Tidak lama kemudian aku melihat cairan jernih makin banyak keluar dari rekahan cip*p Kak Ria. Aku menghalakan semula kepala torpedoku ke alur lurah Kak Ria. Kupegang batang balakku sambil membimbing konekku menghala ke gua keramat Kak Ria. Perlahan-lahan aku menolak kepala torpedoku masuk ke dalam alur nikmat dan kali ini kemasukannya agak licin akibat adanya sokongan pelincir yang keluar dari lurah nikmat Kak Ria. Sesekali aku menggentel kele*tit Kak Ria yang semakin mengembang dan berdenyut-denyut kemerah-merahan.

Aku tekan makin kuat. Kini hampir kesemua kepala konekku terbenam di dalam cip*p Kak Ria yang masih ketat. Aku menolak lagi dan kepala konekku mula terhalang dengan selaput yang teras amat kenyal dan ketat. Aku tak tertahan lagi. Kepala torpedo mula menerobos masuk kedalam lubang nikmat dan aku tidak lagi berhenti dan terus membenam konekku sehingga bulu-buluku merapat ke bulu-bulu Kak Ria. Kepala konekku terasa menyentuk dasar kemaluan Kak Ria.

Aku berdaung makin laju. Aku henjut sepuas-puasnya. Konekku terasa diramas-ramas oleh dinding cip*p yang ketat. Cairan licin makin banyak keluar. Aku lihat warnanya agak kemerahan. Itu tentunya darah dari dara Kak Ria yang aku rampas. Aku terus mendayung dan mendayung tanpa menghiraukan lendiran darah yang mengalir keluar dari cip*p Kak Ria. Rentak dayunganku semakin laju menyebabkan keseluruhan badan kakak mula bergoyang disertai buah dadanya yang ranum bergoncang-goncang.
Baca Cerita Seks Sedarah Keluarga Pecinta Sex
Kakak Ria seperti bergerak-gerak tapi matanya tetap terpejam. Mungkin Kak Ria terasa nikmat dalam mimpinya yang indah. Lima minit kemudian aku dapat merasakan kepala konekku makin mengeras dan mengembang dan terasa cairan jantanku yang kian mendidih hendak keluar. Aku terasa seperti hendak terkencing. Dan sepantas itu juga aku menarik keluar batang balakku dan berhamburanlah maniku memancut ke atas perut Kak Ria yang mulus.

Terdengar seperti suara erangan keluar dari mulut Kak Ria. Mungkin Kak Ria juga menikmatinya. Aku terbaring keletihan. Selepas setengah jam tenagaku mula pulih dan dengan menggunakan kertas tisu aku membersihkan cairan pekat yang menempel di dada dan perut Kak Ria. Aku mengenakan kembali pakaian Kak Ria dan membaringkannya semula di atas sofa. Kak Ria masih tertidur nyenyak dan aku tersenyum puas. END by Cerita Seks - Cerita Dewasa Bergambar, Cerita Mesum Seru, Cerita Sex Selingkuh, Cerita Sedarah, Cerita Ngentot Hot, Cerita Ngentot Janda, Cerita Ngentot Pembantu, Cerita Ngentot Tetangga -
Next
« Prev Post
Previous
Next Post »